سفارش طراحی لوگو

طراحی لوگو

چرا ما به طراحی لوگو نیاز داریم؟

از آنجایی که دنیا به سوی دیجیتالی شدن پیش میره بسیاری از کسب و کارها نیز به طراحی لوگو برای بهتر دیده شدن و ماندگاری بیشتر در دنیای اینترنت نیازمند هستند.هر برندی باید به ارزش‌ها، باورهای خود پایبند باشد و آنها را به هر طریق ممکن بیان کند. در رنگ ها، کانال های رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و یا به صورت یک لوگو.

دو چیز وجود دارد که مشتری تنها با یک نگاه می بیند، مهم نیست که در مورد بازاریابی آنلاین یا آفلاین صحبت می کنیم - نام شما و لوگوی شما.
پیشنهاد میکنم برای شناخت بیشتر لوگو ها به انواع لوگو سربزنید.

از کجا طراحی لوگو سفارش دهیم؟

برای سفارش طراحی لوگو بهترین چیزیکه میتواند به شما در انتخاب مرکز مناسب جهت طراحی لوگو کمک کند داشتن نمونه کار های موفق و چشمگیر است که با بررسی آنها می توانید به مهارت طراح پی ببرید.

انواع لوگو

اما اگر شما قبل از سفارش طراحی لوگو به نیاز های خود فکر کنید و همه چیز را مشخص کنید در آینده از طراحی مجدد لوگو و پرداخت هزینه های اضافی رها میشوید.

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

مانند تمام هزینه های کسب و کار، شما می خواهید هزینه طراحی لوگو را با کیفیت و ارزشی که به دست می آورید بسنجید.

استخدام یک طراح یا سفارش طراحی لوگو به یک شرکت طراحی حرفه ای به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که طراحی لوگوی نهایی شما متمایز خواهد بود و پیام برند شما را منتقل می کند. مانند هر سرویس دیگری، انواع مختلفی از قیمت ها و بسته های طراحی لوگو وجود دارد، و مهم است که بدانید برای پول خود چه چیزی دریافت می کنید یا نمی گیرید.
قیمت طراحی لوگو می تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال، قیمت طراحی لوگو به کیفیت و اینکه چه کسی آن را ایجاد کرده است، بستگی دارد. به بودجه خود نگاهی بیندازید و به ما کمک کنید تا بهترین راه را برای هزینه کردن بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.
ارزان ترین گزینه برای طراحی لوگو این است که خودتان آن را طراحی کنید. اگر شما یک طراح آموزش دیده هستید و راه خود را در مورد Illustrator به خوبی می شناسید، باید انجام دهید. و اما اگر اینطور نیستید، شما به یک طراح لوگو نیاز دارید.
ممکن است فریلنسرهایی را بیابید که مایلند با کمتر از 300 هزار تومان به شما لوگو بدهند. ممکن است یک معامله عالی باشد، اما مانند همه معاملات عالی، باید از خود بپرسید که چرا آن را دریافت می‌کنید... اگر به این دلیل است که به مادر طراح لطف کردید، پس یک امتیاز به خودتان بدهید! اگر آن‌ها را در یک وب‌سایت ناشناس پیدا کردید، بعید نیست که چیزی به همان اندازه که خودتان می‌توانید بسازید به شما ارائه دهند. یا طرح ممکن است کپی شود! 
یک آژانس طراحی حرفه ای یا برندسازی گزینه دیگری برای طراحی لوگوی شماست و اغلب شامل یک بسته برندینگ است. آژانس های طراحی اغلب تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقبا را انجام می دهند تا دریابند که چگونه برند شما می تواند به خوبی رشد کند. آژانس‌ها تیم‌های خلاقی را به کار می‌گیرند که از همه جهات به پروژه شما نزدیک می‌شوند و از کار کاملی که با داده‌های تجاری پشتیبان‌گیری می‌شود، اطمینان حاصل می‌کنند.
البته یکی از بزرگترین موانع برای استخدام یک آژانس طراحی هزینه آن است. بسته‌های هویت برند (که شامل لوگو می‌شوند) از حدود 5 میلیون شروع میشود و معمولاً برای برندهای کوچک خارج از توان  هستند. همانند استخدام یک طراح آزاد، باید در مورد کار، سبک و رضایت مشتری تحقیق کنید.

مهمترین نکات برای سفارش طراحی لوگو چیست ؟

آیا متوجه هستید که لوگوی شرکت شما چقدر مهم است؟ در همه چیز از سربرگ گرفته تا وب سایت شما، دسترسی به مشتریان، بازاریابی، مشتریان احتمالی، تامین کنندگان و مطبوعات ظاهر می شود. به عبارت دیگر، لوگوی شما به همه کسانی که با شما ارتباط دارند می رسد و اولین برداشتی است که کسی از شرکت شما خواهد داشت. به دلیل تأثیر بالقوه آن، لوگوی شما باید تصور مطلوبی از کسب و کار شما ارائه دهد. خود را به وضوح و پویا معرفی کنید، حتی اگر دفتر شما در زیرزمین خانه شما باشد، مانند یک حرفه ای به نظر خواهید رسید.
1. لوگوی شما باید شرکت شما را به روشی منحصر به فرد و صادقانه منعکس کند. واضح به نظر می رسد، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از صاحبان کسب و کار چیزی «درست مانند» یک رقیب می خواهند. اگر لوگوی شما حاوی یک نماد است - که اغلب به آن "اشکال" می گویند - باید به صنعت شما، نام شما، ویژگی تعیین کننده شرکت یا مزیت رقابتی شما مربوط باشد.
ویژگی مهمی که می خواهید مردم در مورد کسب و کار شما به خاطر بسپارند چیست؟ اگر تحویل سریع است، اشیایی را در نظر بگیرید که نشان دهنده سرعت هستند، مانند بال یا ساعت. یک نماد انتزاعی را برای انتقال یک رویکرد پیشرو در نظر بگیرید - چکیده ها یک انتخاب عالی برای شرکت های با فناوری پیشرفته هستند. یا شاید به سادگی شیئی می خواهید که نشان دهنده محصول یا خدماتی باشد که می فروشید. اگر می توانید باهوش باشید، اما نه به قیمت شفاف بودن.
2. از جزئیات بیش از حد خودداری کنید. لوگوهای ساده سریعتر از لوگوهای پیچیده شناسایی می شوند. خطوط و حروف قوی بهتر از خطوط نازک نشان داده می شوند و لوگوهای تمیز و ساده بسیار بهتر از لوگوهای پیچیده کوچک و بزرگ می شوند.
اما اگرچه لوگوی شما باید ساده باشد، اما نباید ساده باشد. لوگوهای خوب دارای چیزی غیرمنتظره یا منحصر به فرد هستند بدون اینکه بیش از حد کشیده شوند. به مزایا نگاه کنید: مک دونالد، نایک، احتیاط. توجه کنید که چگونه لوگوهای آنها ساده و در عین حال جذاب است. هر کسی که با یک کودک 4 ساله گرسنه با مک دونالد سفر کرده است، قدرت نماد لوگوی تمیز را می داند.
3. لوگوی شما باید در سیاه و سفید به خوبی کار کند (چاپ تک رنگ). اگر در سیاه و سفید خوب به نظر نمی رسد، در هر رنگی به نظر نمی رسد. همچنین به خاطر داشته باشید که هزینه چاپ برای لوگوهای چهار رنگ اغلب بیشتر از کارهای یک یا دو رنگ است.
4. مطمئن شوید که لوگوی شما مقیاس پذیر است. باید از نظر زیبایی در اندازه های کوچک و بزرگ در انواع رسانه ها دلپذیر باشد. یک قانون سرانگشتی خوب «قانون کارت ویزیت/بیلبورد» است: لوگوی شما باید روی هر دو خوب به نظر برسد.
5. لوگوی شما باید از نظر هنری متعادل باشد. بهترین راه برای توضیح این موضوع این است که لوگوی شما باید از نظر چشم "متعادل" به نظر برسد - هیچ بخشی نباید بر بقیه غلبه کند. همانطور که اگر تمام رنگ ها و جزئیات در یک گوشه از هم جدا شوند، یک نقاشی عجیب به نظر می رسد، لوگوهای نامتقارن نیز چنین هستند. رنگ، تراکم خطوط و شکل همگی بر تعادل لوگو تأثیر می گذارند.
بسیاری از متخصصان لوگو اصرار دارند که لوگوی شما باید طوری طراحی شود که تا 10 یا 15 سال دوام داشته باشد. بهترین راه برای اطمینان از ماندگاری لوگو، علاوه بر قوانینی که در بالا ذکر کردم، این است که مطمئن شوید که لوگوی خود را دوست دارید. هرگز به چیزی نیمه کاره بسنده نکنید.
و هنگامی که به طراحی لوگوی خود متعهد شدید، مطمئن شوید که آن را در هر سه فرمت فایل ضروری دارید: EPS برای چاپ، JPG و GIF برای وب سایت خود. اساساً، این تبدیل‌های فایل، لوگوی شما را به عنوان یک قطعه هنری تبدیل می‌کند - بنابراین دیگر نمادی با حروف چاپی نیست. که ما را به مهمترین قانون در طراحی لوگو می رساند. . .
هرگز، هرگز لوگوی خود را دوباره ترسیم یا تغییر ندهید! اگر می خواهید آن را برای وب سایت خود متحرک کنید، خوب است. اما جوهر آن را تغییر ندهید. به نسبت آن را کوچک و بزرگ کنید. و اگر از لوگوی خود خسته شدید، خوب است. زیرا معمولاً زمانی است که شروع به تأثیرگذاری بر دیگران می کند!

نحوه ثبت سفارش طراحی لوگو

ابتدا به صفحه نمونه کار طراحی لوگو رفته و از آخرین نمونه کار های ما دیدن نمایید، و سپس با شماره 09138943797 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول شما درمورد طراحی لوگو

آیا بعد از طراحی لوگو امکان ویرایش آن وجود دارد ؟

بله ، شما تا رسیدن به نتیجه مطلوب امکان ویرایش لوگو را دارید.

آیا لوگوی آماده برای من مفید است ؟

برخی از سایت ها اقدام به طراحی و فروش لوگو های آماده میکنند که شما میتوانید لوگوی آماده را از آن سایت ها دانلود کنید ولی به این نکته دقت داشته باشید که یک لوگو اصولی و استاندارد  طبق نیاز های برند شما باید طراحی شود ولی طراحی لوگو های آماده صرفا فقط یک لوگوی آماده هستند و هیچ هویت برند یا منحصر به فردی طبق خواسته های شما در آن رعایت نشده است و اگر کسب و کار شما یک کسب و کار آینده داری است پیشنهاد می کنیم بجای خرید لوگوی آماده از سایت های فروش لوگو ؛ با یک طراح لوگو مشورت کنید و یک طرح اصولی و استاندارد سفارش دهید.

چقدر زمان میبرد تا لوگوی من آماده شود؟

با توجه به فرآیند صحیح برای طراحی حرفه ای لوگو ؛ زمان طراحی لوگو بین 7 تا 12 روز متغییر است و شما میتوانید با طراح خود مشورت کنید تا زمان دقیق به شما اعلام شود.

من در کنار طراحی لوگو به طراحی ست اداری برای شرکت خود احتیاج دارم آیا شما هم طراحی می کنید؟

بله ما در کنار ثبت سفارش طراحی لوگو ؛ برای شما نیز میتوانیم ست اداری طراحی کنیم.

بیشتــــــر بدانید :
بهترین نرم افزار طراحی لوگو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *