سوالات متداول
آیا هیچ سوالی دارید؟ سوال خود را اینجا بیابید یا از ما بپرسید
دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از هر ابزار یا انجام فعالیتی که به صورت آنلاین و آفلاین جهت معرفی، بازاریابی محصولات ، خدمات، جذب مشتری، برند سازی و فروش استفاده می کنیم.
دیجیتال مارکتینگ آرسس وب با ایده پردازی و طراحی مدرن به کسب و کار شما رونق می بخشد. و باعث افزایش فروش محصولات و یا خدمات شما می شود
برای گرفتن مشاوره رایگان و یا اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:
دیجیتال برندینگ فرآیندی خلاق و استراتژیک است که به ایجاد ارتباط بین مشتری و محصولات یا خدمات شما کمک میکند.
بنابراین پس از راه اندازی کسب و کار یا تولید اولین محصولات خود، ساخت هویت برند یکی از مواردی است که باید در اولویت باشد. هویت برند است که به سوالاتی مثل این که شما چه کسی هستید؟ چه محصولاتی تولید میکنید؟ خرید از شما برای مشتری چه مزیتی دارد؟ برندتان تا چه حد میتواند انتظارات مشتریان را برآورده کند؟ پاسخ میدهد.
به معنای سادهتر دیجیتال برندینگ، نحوه طراحی و ایجاد برند شما از طریق وبسایتها، رسانههای اجتماعی، ویدئو و… است و در کنار آنها از دیجیتال مارکتینگ و برندسازی اینترنتی نیز برای رشد برند استفاده میشود.
بنابراین با استفاده از ابزارهای دیجیتال برندینگ و آموزش مارکتینگ ، برند شما در دنیای واقعی شناخته میشود و به افزایش آگاهی، تصویر و سبک برندتان کمک میکند.
تفاوت اصلی دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ در نوع خدمات آنهاست. دیجیتال برندینگ بر روی ارزشهای برند و شناخت آن تمرکز دارد، در صورتی که دیجیتال مارکتینگ به دنبال یافتن مشتری جدید و افزایش فروش است.
دیجیتال برندینگ به دنبال درگیر کردن ذهن شما است و وفاداری و ارتباط بلند مدت را تبلیغ میکند و شامل عناصر بصری برند شامل نام برند، لوگو، تم رنگی و… است که به شناخته شدن و ثبت برند شما در ذهن مشتریان کمک میکند. در نقطه مقابل دیجیتال مارکتینگ شامل استراتژیهایی برای ایجاد آگاهی از محصولات و خدمات برند است که شامل تبلیغ و معرفی برند نیز میشود.
در دنیای امروز حضور در دنیای دیجیتال امری ضروری است. چراکه میتوان گفت که در آینده دو دسته کسب و کار وجود خواهند داشت. کسب و کارهایی که در فضای دیجیتال فعالیت میکنند و آنهایی که دیگر وجود خارجی ندارد!
در دنیای پر سر و صدای فضای مجازی ، دیجیتال برندینگ ابزاری برای ایجاد تمایز است. برای کسب موفقیت در این فضای پر رقابت باید محصولات و خدماتی که ارائه میکنید دارای استراتژی مناسبی باشد تا مخاطبان بیشتری را در نهایت جذب کنید.
لازم به ذکر است که برندینگ فقط مربوط به محصول یا خدمات شما نیست، بلکه شامل مشارکت اجتماعی، خدمات مشتریان، فرآیند فروش و… میشود و به ایجاد ارتباط بیشتر با مشتری میپردازد. علاوه بر این نکات، برای موفق شدن در این عرصه نکاتی وجود دارد که با توجه به آنها میتوانید از مزایای دیجیتال برندینگ بهرهمند شوید.
فروش دیجیتال به صورت آنلاین انجام میشود، در دنیای امروز بازار خرید و فروش متحول شده است و به سمت فضای دیجیتالی و آنلاین پیش میرود.
سئو از عبارت انگلیسی Search Engine Optimization می آید که معادل فارسی آن بهینه سازی موتور جستجو است.
واقعیت اینه که به این سوال نمیشه پاسخ دقیقی داد چون به شکل طبیعی عوامل زیادی دست به دست هم میدن که موتور جستجو به شما رتبه بده. در واقع سئو یک استراتژی بلند مدت نیاز داره و اگه کسب و کاری نیاز به روش های فوری کسب درآمد داره اصلا نباید سراغ سئو – SEO بره، بلکه توصیه اینه به جای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تو این حالت باید سراغ SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو رفت. SEM شامل اقداماتی میشه که با پرداخت هزینه برای تبلیغات باعث بهبود جایگاه نمایش برند شما و افزایش ترافیک ورودی میشه.